"Gayträff" eller inte

Nu är det tredje gången som jag möter den här mannen, efter året som journaliststuderande.
Han är så himla sympatisk och enkel att prata med, jag älskar honom.
Ja, missuppfatta det rätt nu.
Jag är definitivt hetero.
Men jag älskar honom för den han är.
Han lyssnar, han berättar, han är spännande och rolig.
Sen kom jag och tänka en del på en annan man i mitt liv (det låter lite kul det här, jag vet), han från västkusten du vet - älskar honom också.
De är inte helt olik varandra och vad jag vet så har de aldrig träffat varandra, i alla fall inte tillsammans med mig.

Det skulle vara intressant att ordna ett möte oss tre emellan.
Intressant att höra deras diskussioner och även delta själv - det låter för mig som ett trevligt och spännande möte.
Det finns fler sympatiska herrar och damer, men just i denna stund fick jag känslan av detta möte.
Nästan så det skulle dokumenteras OM det blev av.
Kul vore det i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Robert

Hihi :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback