Potts ny kung - Spears tillbaka

Brittan är tillbaka.
Under onsdagen den 31 oktober hade nya CD:n "Blackout" svensk release.
12 Britneylåtar i samma stuk som "Toxic" från förra plattan "In the zone" från 2003.
Antagligen återtar hon tronen som popdrottning med "Blackout" - den är lite mer vuxen än vad man är van vid att höra från snart 26-åriga Spears.
Bra skiva?
Nej knappast - fast ändå kanske det bästa hittills!

image224


Han vann "Britan's got talent", nu är han kung
(ändrat i efterhand, tack för påpekandet)

PAUL POTTS

Jag hörde honom för första gången under tisdagens Rosa bandet-gala, jag blev kär direkt.
Pavarotti får ursäkta - men Potts har en renare och bättre röst än den förra tenoren någonsin haft.
Paul Potts kommer bli oerhört stor som sångare.
Han är mäktig, kraftfull, stor, charmig - en ny tenor helt enkelt.
Ingen har någonsin framfört "Nessum dorma" på ett mer fantastiskt sätt.
Den som sa att opera är skit - den personen har fel.
Lyssna på Paul Potts.
Och du älskar skönsjungande opera resten av ditt liv.

image225

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej !! Aha du blev " kär " okej jag fattar.Men jag som trodde det var på riktigt.Hade viljat önska dej det.Att det var hon med stort H som bara fanns där vid din sida..

Kramizzzzzzzzar !!

2007-10-31 @ 23:44:06
Postat av: Max

Ett litet påpekande bara. Det var inte Idol han vann, utan "Britan's got talent". Det är alltså britternas motsvarighet till den hemska, hysteriska och helt värdelösa amerikanska varianten som TV4 sänder under namnet "ammerica's got talent".

Mer om den amerikanska versionen som TV4 av någon anledning sänder finner du här: http://www.tv4.se/tvtabla/program/9888.html

Men absolut, han är bra =)

2007-11-01 @ 22:19:35
Postat av: Dennis

Hej Max...
Tack för din rättelse, jag har gjort min resurs dåligt - jag ändrar i texten...

2007-11-02 @ 23:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback