Elake Nalle Puh - Ödet på Anfield

Bortom allt mörker kan det dyka upp ett ljussken.
Frågan är bara om och när och var denna strimma av hopp ska lysa upp min himmel?

Jag hörde idag en helt annan version av Nalle Puh än den jag och alla andra hört tidigare. Nallen är en lättklädd, fetknopp som är otroligt elak - sa den här personen till mig.
Jag har enbart reflekterat Nalle Puh till en gosig, härlig björn som alla bara älskar - och det tänker jag fortsätta göra även efter idag.
Puh är elak.
Han är en egoist som enbart sniker av andra.
Tiger har studsdamp.
Ior har depressionsnojja.
Nasse (kolla bara namnet) är en ynkrygg.

Tänker man på det en stund, så finns det olika diagnoser man kan ställa på de figurerna i böckerna om Nalle Puh.
Men varför förstöra med sånt trams.
Nalle Puh har alltid varit Nalle Puh och det får han fortsätta att vara.
Min favoritbjörn.

image227

Imorgon spelar Liverpool FC returmatchen i Champions League mot turkiska Istanbullaget Besiktas.
En match som gäller allt och lite därtill för The Reds.
Anfield Road kommer att koka till bristningsgränsen i ett försök att överträffa den turkiska publiken från förra kampen.
Besiktas hemmapublik var något i hästväg det häftigaste jag sett på en fotbollsarena.
The Cop är tunga, de är bra och rutinerade - de lyfter ofta hemmafavoriterna några snäpp när det behövs.
Och nu behövs det.
Imorgon med matchstart klockan 20.45 (svensk tid) finns det bara tre poäng som gäller för Liverpool.
Annars kan segrarna från 2005 och finalisterna från i år packa sina väskor för att spela två träningsmatcher i de avslutande gruppspelsmatcherna.
Fast Besiktas på hemmaplan bör inte vara några större problem.
Benitez tänkte till lite extra inför lördagens match mot Blackburn, där Pool endast fick 0-0, med mycket tur.
Tre pinnar eller tre dagar sorg.
Imorgon - slaget på Anfield Road.

image226
Kan Torres rädda Liverpool?

Dominikanska Republiken - jo, det kanske vore något det?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej !!
Det var elaka tankar om en så gossig björn som Nalle Puh.Jag ska inte tänka dessa tankar om vår goa runda nalle,som man alltid förknippar med värme och kärlek.Ha en bra dag !!

2007-11-06 @ 09:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback